Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Философия Съдържание на сп. "Философия", 2019 г.

Paradigms of Cinema Communication – Constellations in the Field of Cinema Art

в Съдържание на сп. "Философия", 2019 г.

Irina Kitova
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

Abstract. Determining the structuring models of communication in the plane of cinema art – the paradigms of communication in the field of art that mediate not only the interactions in the ‘author-film-audience’ relation but also function as implicit premises, both in the creation of a film and the establishment of its expressional, emotional and meaning consistency, and in its being perceived, experienced and understood by each separate viewer, as well as by the audience as a whole – would contribute to the restored legitimacy of cinema as an art in the current informational and cultural contexts.

Keywords: paradigms; communications; cinema; author; audience

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Академичната автономия в контекста на съвременната университетска идея – философски и правни аспекти

Следваща статия

Постиндустриален капитализъм, колективна идеология и обществото на алтернативната истина

Следваща статия

Постиндустриален капитализъм, колективна идеология и обществото на алтернативната истина

Colonialism, Ethnicity and the Quest for Community Development in Africa

Kant’s System of Judgments

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2020 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2020 – специално издание, година XCII – Sports education on the balkans during a pandemic
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2020, година XCII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2020, година XCII
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI
  • Овладяване на четенето за социални цели – българско и английско начално училище
  • Коледен късметен календар – методическа обработка на автентични културни модели за образователни цели
  • Модел на педагогическа среда с антидискриминационен компонент и формиране на позитивни нагласи към хора с различен етнически произход и хора с увреждания
  • Иновации в сегрегираното образование – готов ли е учителят?
  • Дизайнът – иновативна проекция на разбирането за комуникацията в процеса на обучение
  • Чувството за принадлежност към Родината като аспект от националната идентичност на учениците от началното училище
  • Работа с надарени деца в обучението по „Български език и литература“ в начален етап на основната образователна степен
  • Training of Future Teachers of Natural Sciences in Pedagogical Universities of Ukraine: Realities and Prospects
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG