Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Педагогика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето

Проф. Теодора Стоева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.01

Резюме. Статията разглежда въпроса за обучението на родителите, свързано с подобряване на родителските умения и намаляване на неефективните родителски практики…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

На път към креативната педагогика: методология и някои особености на образователните практики в Русия и България

Проф. д-р Елена Князева
Национален изследователски университет
„Висше училище по икономика“ – Москва (Русия)
Доц. д-р Красимира Марулевска
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.02

Резюме. В статията се разглеждат методологическите основи на съвременните креативни практики в образованието и възпитанието…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Two-Tier Model оf Training Future Teachers for Coaching at out-of-school Institutions

Prof. Dr. Borys Savchuk
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Prof. Dr. Tetyana Pantyuk
Drohobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)
Dr. Natalia Sultanova, Assoc. Prof.
Mykolaiv V. O. Sukhomlynskyi National University – Mykolaiv (Ukraine)
Prof. Dr. Halyna Bilavych
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Prof. Dr. Mykola Pantyuk
Drogobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.03

Abstract. The article presents a two-tier model of training future teachers for work in out-of school educational institutions based on coaching. Its essence is that at the first level, the future teachers master the theoretical and methodological foundations of coaching both with the help of university teachers and independently, and at the second stage, they, first with the teachers’ support and then independently, organize training based on coaching in out-of-school training institutions and thus in the process of working with children develop their professional competencies…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

University Learning Outcomes: Statement of the Issue Within the Theory of Ill-Posed Problems

Dr. Alma Turganbayeva
Al-Farabi Kazakh National University (Republic of Kazakhstan)
Prof. Maktagali Bektemessov, DSc.
Abai Kazakh National Pedagogical University (Republic of Kazakhstan)
Prof. Dr. Marina Skiba
Financial Academy (Republic of Kazakhstan)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.04

Abstract. The article discusses the problem of determining the learning outcomes for educational programs of the university, including at the program level and the level of individual disciplines included in the program…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Dr. Erika Juhošová
Constantine the Philosopher University – Nitra (Slovakia)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.05

Abstract. Slovak school system has undergone a process of transformation from a centralist, social and unified school system to a democratic, diversified and humanistic school system…

виж повече

 

 

 

 

Inclusion as a Tool for Educational strategies in the Czech Republic Focused On People With An Intellectual Disability

Dr. Lukáš Stárek
Univerzita Jana Amose Komenského – Praha (Czech Republic)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.06

Abstract. The text below discusses inclusive education not only in legislative but also social terms. Society’s attitude towards people with an intellectual disability has changed over decades from exclusion, through remorse and charity to integration trends in various aspects of life, including education…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст

Гл. ас. д-р Надя Колчева
Нов български университет
Гл. ас. д-р Светла Стайкова
Медицински университет – София

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.07

Резюме. Проследяването на хода на развитие на детето в ранна и предучилищна възраст е от съществено значение, тъй като това е период на голяма пластичност, по време на който стимулацията и интервенциите са с висока ефективност…

виж повече

 

 

 

 

 

Технология за създаване на мисловни карти в обучението по технологии и предприемачество

Д-р Емилия Тошева
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.08

Резюме. В статията е представена технология за създаване на мисловни карти, която използва възможностите на различни облачни технологии, като Google Drawings, Mind 42, Mindmaster и др…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Технология за създаване на мисловни карти в обучението по технологии и предприемачество

Следваща статия

University Learning Outcomes: Statement of the Issue Within the Theory of Ill-Posed Problems

Следваща статия

University Learning Outcomes: Statement of the Issue Within the Theory of Ill-Posed Problems

Невидимата антология*

Невидимата антология*

В ход е дигиталното обучение

Колко са Божиите заповеди

Последни публикации

  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2023, година XCV
  • Годишно съдържание на сп. Педагогика, 2022 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 3/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 2/2022, година XCIV
  • Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
  • Годишно съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
  • Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 7/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021
  • Сп. „Педагогика“, книжка 6/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 5/2021, година XCIII
  • Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG